Levering & verzending
1. Naar welke landen verzendt Two Store bestellingen?
Wij verzenden wereldwijd.
2. Wat zijn de verzendkosten?
België
- bestellingen > €100: gratis
- bestellingen < €100: €6,5
- afhalen in de winkel: gratis
Nederland
- bestellingen > €100: gratis
- bestellingen < €100: €8,5
Europa
- bestellingen > €100: gratis (standaardlevering)
- bestellingen < €100: €15 (standaardlevering)
Wereldwijd
- bestellingen > €100: gratis
- bestellingen < €100: €10
3. Hoe lang duurt het voordat een bestelling geleverd wordt?
Bestellingen worden dagelijks verwerkt in onze winkel en ons personeel doet zijn uiterste best om de goederen dagelijks te laten verzenden om de goederen zo snel mogelijk te laten bezorgen. De verzendtijden kunnen variëren tijdens feestdagen, speciale evenementen en uitverkoopperioden.
België
- online bestellingen: 3-5 werkdagen
- afhalen in de winkel: 1-5 werkdagen
Europa
- standaardlevering: 4-7 werkdagen
- express verzending: 2-3 werkdagen
Wereldwijd
- standaardlevering: 5-14 werkdagen
4. Kan ik mijn bestelling in een winkel ophalen?
Ja, wij bieden de mogelijkheid om je bestelling af te halen in onze winkels. In dit geval informeren wij je zodra alle goederen klaar zijn om afgehaald te worden. Afhankelijk van de locatie van de goederen kan de verzendtijd variëren tussen een paar uur (als het product beschikbaar is in de winkel waar je het hebt besteld) en 5 werkdagen (meerdere artikelen op verschillende fysieke locaties moeten worden verzameld en naar één locatie worden verzonden).
5. Wat moet ik doen als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
De koerier zal een briefje achterlaten waarin wordt uitgelegd waar je je bestelling kunt ophalen.
Terugbetalingen en retouren
1. Hoe kan ik artikelen retourneren die ik in de winkel heb gekocht?
Als je niet tevreden bent met de producten die je bij Two Store hebt gekocht, kan je je artikel(en) alleen als volgt retourneren:
- Artikelen die in een Two Store-winkel/fysieke winkel zijn gekocht, kunnen alleen worden geretourneerd in de winkel waar je ze hebt gekocht. Voor het retourneren brengen wij geen kosten in rekening.
- Artikelen die in een winkel/fysieke winkel van Two Store zijn gekocht, kunnen worden terugbetaald voor een voucher of winkeltegoed, of worden ingewisseld voor een ander artikel. Helaas kunnen we geen contant geld of tegoed op je kaart terugbetalen.
- Om je retourzending af te ronden, heb je het originele ontvangstbewijs nodig. Je retour wordt binnen ongeveer 14 werkdagen verwerkt.
2. Hoe kan ik online gekochte artikelen retourneren?
Online gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen na aankoop online (per post) of in een van onze winkels worden geretourneerd en worden terugbetaald. Om je retourzending af te ronden, heb je de factuur of pakbon nodig.
Als je je aankoop wilt terugsturen, kan je ons retourlabel gebruiken. Goederen moeten worden geretourneerd naar het adres dat op je retourlabel staat vermeld. De retourkosten voor België bedragen €6,5 en worden in mindering gebracht op het teruggestorte bedrag.
Je kunt een retourlabel aanvragen door een e-mail te sturen naar info@two-store.be. Print ons retourformulier, vul het in en voeg het toe aan de artikelen.
Retourlabels kunnen enkel in België geleverd worden. Klanten die vanuit het buitenland bestellen, moeten zelf voor een retourlabel zorgen en de retourkosten betalen.
3. Hoe ruil ik een product?
Indien je een product wilt ruilen (bijvoorbeeld voor een andere maat), verzoeken wij je het product binnen 14 dagen aan ons te retourneren. Je bent van harte welkom om de juiste maat of andere goederen terug te kopen in de webshop. Als je gebruik wilt maken van je recht de aankoop terug te sturen, zullen wij de prijs van de producten en de vrachtkosten terugbetalen zodra de goederen aan ons zijn geretourneerd en wij deze als retourzending in ons systeem hebben geregistreerd.
Als je een maat nodig hebt die niet meer in de webshop verkrijgbaar is, kan je ons bellen of schrijven om te vragen of en wanneer wij de juiste maat voor je kunnen verkrijgen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat wij altijd uitverkochte maten kunnen verkrijgen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@two-store.be.
Het ruilen van een product is gratis. Wij brengen geen kosten in rekening voor het retourlabel en sturen u gratis de nieuwe maat toe.
4. Kan ik online aankopen retourneren in de winkels?
Je kan je goederen terugbrengen in één van onze 5 winkels. Zorg ervoor dat je de ongebruikte goederen meeneemt, samen met de originele verpakking en het ontvangstbewijs of de pakbon. Voor het retourneren brengen wij geen kosten in rekening.
Je retour wordt binnen ongeveer 14 werkdagen verwerkt. Wij kunnen het artikel omruilen voor een andere maat, wij kunnen het betaalde bedrag in de winkel aftrekken van een nieuwe aankoop of je een tegoedbon geven voor een nieuwe aankoop.
5. Terugbetalingen
Indien je betaald hebt met een betaalkaart (Bancontact/Mister Cash, Maestro of Ideal), wordt hetzelfde bedrag automatisch teruggestort op de bankrekening gekoppeld aan deze kaart zodra wij de geretourneerde goederen hebben ontvangen, gecontroleerd en geverifieerd. Je kan ons altijd je IBAN-nummer sturen als back-up. PayPal-terugbetalingen worden gedaan op de PayPal-rekening.
Indien je betaald hebt met een krediet- of debetkaart (VISA, Mastercard, Carte Bleu, …) betalen wij het bedrag via deze weg terug. De terugbetaling verschijnt op je volgende afschrift en wordt vervolgens teruggestort op je bankrekening die aan de kaart was gekoppeld. Voor het terugbetalen van de bestelling brengen wij geen kosten in rekening.
6. Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?
Goederen gekocht tijdens uitverkoopperiodes, afgeprijsde producten, producten die één keer zijn gedragen, of vaker… Producten die zijn gewassen of chemisch zijn gereinigd.
7. Een artikel retourneren uit de bundelkorting
- Optie 1: je retourneert de gehele bestelling en wij betalen het volledige bedrag terug, maar je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.
- Optie 2: je retourneert slechts 1 of enkele artikelen uit je bestelling. Helaas is dan de bundelkortingsvoorwaarde vervallen, waardoor wij het volledige bedrag van het bestelde artikel in rekening moeten brengen. Ook de retourkosten zijn voor jouw rekening.
8. Betalen jullie de bezorgkosten terug als ik iets retourneer?
Onder bepaalde omstandigheden worden jouw bezorgkosten terugbetaald, bijvoorbeeld als de gehele bestelling defect of onjuist was, of als je bestelling onder bijzondere omstandigheden is geannuleerd.
9. Wat gebeurt er met mijn terugbetaling als mijn kaart niet meer in gebruik is?
Je terugbetaling wordt nog steeds teruggestort op de kaartgegevens die bij je bestelling zijn gebruikt, zolang de kaartrekening nog open is. Wanneer een kaart verloren, gestolen of geannuleerd wordt, kunnen we die kaart nog steeds terugbetalen. We kunnen je bestelling niet terugbetalen op een andere kaart. Als je problemen ondervindt bij het zien van je terugbetaling 10 werkdagen nadat deze door ons is voltooid, neem dan contact met ons op.
10. Beschadigde kleding
Als je een beschadigd of defect artikel hebt gekocht/ontvangen, bel ons dan op 014 700 222 en wij helpen je bij het omruilen, repareren of retourneren van het artikel.
11. Mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten, wat moet ik doen?
Het spijt me, maar in dat geval kunnen we je niet helpen… Bekijk misschien eens een paar van onze mooie kledingstukken, het is bewezen dat het je humeur verbetert! 😉